Klachtenregeling Groepspraktijk Hoograven
Al onze medewerkers doen hun uiterste best om u tevreden te stellen. We beseffen echter dat het toch kan voorkomen dat u niet tevreden bent. We hopen dat u aan ons kenbaar maakt, wanneer u niet tevreden bent. Het biedt ons namelijk niet alleen de mogelijkheid om de klacht naar wens op te lossen, maar biedt ook de mogelijkheid om de kwaliteit en klantgerichtheid van onze praktijk te verbeteren.
Er bestaat vanzelfsprekend de mogelijkheid om de klacht in te dienen bij de betrokken fysiotherapeut. We hopen dat een persoonlijk gesprek tot een bevredigende oplossing leidt. Wanneer dit niet het geval is, of wanneer u de klacht liever niet aan de betrokken fysiotherapeut voorlegt, kan de klacht bij een andere medewerker of praktijkhouder ingediend worden.
Uiteraard wordt elke klacht strikt vertrouwelijk behandeld. Elke actie naar aanleiding van de klacht zal in goed overleg genomen worden.
Het kan zijn dat we er samen niet uitkomen. In dat geval hebben we vanuit de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz) afspraken gemaakt en bieden wij u gratis toegang tot de klachtenfunctionaris van de geschillencommissie van het KNGF. Voor meer informatie verwijzen wij u naar hun website, https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/